سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

پرسش و پاسخ

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

  1. وارد پروفایل خود شوید.
  2. وارد قسمت سفارشات  شوید.
  3. روی قسمت جزییات سفارش کلیک کنید.
  4. روی قسمت لغو مرسوله کلیک کنید.
  5. دلیل لغو سفارش را انتخاب کنید.
  6. سفارش شما لغو شد. (لطفا جهت مرجوع وجه سفارش شماره کارت خود را در قسمت تکمیل حساب وارد نمایید.)

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

  1. وارد حساب کاربری خود در سایت مهرشاپ شوید.
  2. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  3. روی گزینه سفارش های جاری کلیک کنید.
  4. با کلیک روی گزینه مشاهده سفارش  میتوانید جزییات سفارش خود را مشاهده کنید.
  5. میتوانید در این قسمت فاکتور سفارش خود را مشاهده و دریافت کنید.

شرایط گارانتی مهرشاپ

تمامی محصولات مهرشاپ با گارانتی شرکت اصلی خود میباشند بدین صورت که دفرچه گارانتی محصولات داخل جعبه محصولات میباشند که پس از دریافت کالا با شماره تماس مربوطه که داخل دفترچه محصول میباشد برای محصولات مبله برای نصب اقدام فرمایید.

شرایط استفاده از گارانتی در دفرچه گارانتی مشخص گردیده است.

جهت سهولت در رویه نصب محصولات شماره خدمات زیر فاکتور و یا روی کارتن محصولات مبله درج گردیده است.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از مهرشاپ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X