چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
- وارد پروفایل خود شوید.
- وارد قسمت سفارشات شوید.
- روی قسمت جزییات سفارش کلیک کنید.
- روی قسمت لغو مرسوله کلیک کنید.
- دلیل لغو سفارش را انتخاب کنید.
- سفارش شما لغو شد. (لطفا جهت مرجوع وجه سفارش شماره کارت خود را در قسمت تکمیل حساب وارد نمایید.)
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
- وارد حساب کاربری خود در سایت مهرشاپ شوید.
- روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
- روی گزینه سفارش های جاری کلیک کنید.
- با کلیک روی گزینه مشاهده سفارش میتوانید جزییات سفارش خود را مشاهده کنید.
- میتوانید در این قسمت فاکتور سفارش خود را مشاهده و دریافت کنید.
شرایط گارانتی مهرشاپ
تمامی محصولات مهرشاپ با گارانتی شرکت اصلی خود میباشند بدین صورت که دفرچه گارانتی محصولات داخل جعبه محصولات میباشند که پس از دریافت کالا با شماره تماس مربوطه که داخل دفترچه محصول میباشد برای محصولات مبله برای نصب اقدام فرمایید.
شرایط استفاده از گارانتی در دفرچه گارانتی مشخص گردیده است.
جهت سهولت در رویه نصب محصولات شماره خدمات زیر فاکتور و یا روی کارتن محصولات مبله درج گردیده است.